Goth's High T-Shirts!

Status
Not open for further replies.

DM Cross

You want to see a magic trick?
Staff member
Reaction score
567
For those of you who do not know what Goth's High is, you should either read this:


Or just read the comic itself:


Anyway, for those of you who do know about Goth's High (or just read up on it), this may interest you slightly:


Just wanted to bring that to everyone here at TH.net's attention ^.^
 
Last edited by a moderator:

mase

____ ___ ____ __
Reaction score
155
Finally getting back to GH huh? Lol

They are gonna be sweet!
 

DM Cross

You want to see a magic trick?
Staff member
Reaction score
567
no pics of the t-shirts:(?
These are ideas right now. I know how I want them done, I can picture them in my head, but I haven't put it down on paper yet.

Don't worry, as we go along with it, I'll post pics of the designs, shirts we use, etc. etc.

When we get some made, me and Krys will most likely wear them ^.^ And take pics, put them up for people. Etc. etc.

Great, I'm glad GH has lasted this long and is doing this well :).

Keep it up Seth!
It was a little rocky there for awhile, man. I was seriously going to make that Hiatus permanent and just say the hell with it. I even considered moving onto another comic project :( Luckily, that is not the case now ^.^

Finally getting back to GH huh? Lol

They are gonna be sweet!
Yup. I actually have this Sunday's issue DRAWN, and I need to PS it later. Krys is on leave, due to lack of computer usage for being grounded :D But I never mind brushing my PS skills off :cool: :shades:

EDIT - I added links to the thread on GH.com with general sketches of Chainsaw and Uncensored's design ^.^
 

mase

____ ___ ____ __
Reaction score
155
Lol 'leave' hahaha sounds like you're a business ;)
well that means that on sunday the new comic is going to be up RIGHT!?
 

DM Cross

You want to see a magic trick?
Staff member
Reaction score
567
Yup. Krys is gonna have chances to do it here, but if she doesn't, I'll do it Saturday morning before I go to work and e-mail it to Rin to have it up Sunday morning ^.^ Like I said, it's already drawn.
 

2-P

I will work hard tomorrow
Reaction score
325
How much money will you pay us for wearing them?
 

mase

____ ___ ____ __
Reaction score
155
LOL!!! That made me literally laugh out loud.

I'm going to go $5/day minimum?
 

mase

____ ___ ____ __
Reaction score
155
Lol the second one is hilarious!
 

DM Cross

You want to see a magic trick?
Staff member
Reaction score
567

DM Cross

You want to see a magic trick?
Staff member
Reaction score
567
Yay I joined the site but I like the 2nd one if meets my Insanity and yet makes it funny
Aside from our awesome (yet young) community, the next best perk to joining the forum is that, so long as you don't block Admins from E-Mailing you, you're on the mailing list for the Sunday Newsletter I write. Not only does it tell you what's going on with the comic for the previous week, but you get to know a little bit about what goes on in the lives of the team staff (excluding Rin, since I don't even know what's going on in his sick little world o_O)

It's not important or spectacular or anything, but it's a cool little 15-20 minute read ^.^
 

DM Cross

You want to see a magic trick?
Staff member
Reaction score
567
Or a Visigoth High School Graduation shirt with the names of all the characters and some made up names of jocks, preps and geeks? :D With the year the main characters graduate, and all that goodness ^.^
 
Status
Not open for further replies.
General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • tom_mai78101 tom_mai78101:
    Just resting from the cloud.
  • vypur85 vypur85:
    Hey all! Hope everyone is doing fine!
    +2
  • jonas jonas:
    Hi Vypur, how are you doing?
  • vypur85 vypur85:
    Hey hey all's good here. Last year I dropped a message saying I'll be moving to China for a new job. Here I am in China now for the padt year!
    +1
  • vypur85 vypur85:
    Past*
  • vypur85 vypur85:
    Missing this place much. Wish that WE is still a thing now, just like the past when everything was so active.
  • The Helper The Helper:
    Are you in Taiwan or Mainland China?
  • vypur85 vypur85:
    I'm in Mainland. At Wuhan. The place where all shit began...
  • vypur85 vypur85:
    Lol. After one whole year here, I learnt a few good and bad things about China.
  • vypur85 vypur85:
    Everything you do is pretty much observed. There are eyes everywhere... They can even read your Wechat texts if they want to...
  • vypur85 vypur85:
    But it's pretty much safe here. Walking alone in the middle of the night in weird dark alleys is completely safe...
  • The Helper The Helper:
    that is cool
  • The Helper The Helper:
    at least its safe
  • jonas jonas:
    Haha, I remember taking a taxi in Beijing last year and the cabbie lectured me about how safe China is compared to America, then he made a gun with his fingers and pretended to shoot in the air while making "pew pew" sounds
  • jonas jonas:
    I pmed you my wechat, I'm thinking about visiting wuhan this year
  • jonas jonas:
    Which company do you work for?
  • vypur85 vypur85:
    Haha yea they'd compare my country as well...
  • vypur85 vypur85:
    Hmm i don't receive any pm? Maybe I'm using my phone. Gonna check it out using my pc later.
  • vypur85 vypur85:
    I'm teaching A Levels in a school in Wuhan.
  • jonas jonas:
    You should see a "private conversations" tab in the chatbox, that's where I sent it to you
    +1
  • jonas jonas:
    Wow
  • jonas jonas:
    Is the school system in your country similar to Chinese school system? I could never imagine being a teacher in a Chinese school, what's expected of students and teachers is just so different from what I'd be looking for as a teacher
  • vypur85 vypur85:
    A Levels is based on the UK syllabus offered internationally. So the syllabus is similar throughout different countries, taught in english.
  • vypur85 vypur85:
    I can't speak or write or read much chinese... Too difficult....... Which also makes my life here in china a lil difficult.

    The Helper Discord

    Members online

    No members online now.

    Affiliates

    Hive Workshop NUON Dome World Editor Tutorials

    Network Sponsors

    Apex Steel Pipe - Buys and sells Steel Pipe.
    Top