Hero Smash 4

MasterOfABCs

Unacceptable!
I will soon release my next map, Hero Smash 4. im completely re-doing the terrain. i will also be making a large range of heros (20-25) as apposed to my old selection of four. i will be tweaking the events, and yes i will be finding a way to get the music in thier! :D. over all, it's going to be a new hopefully playable version of Hero Smash. i've startes on it and from the looks of it this is going to take a while! any hero suugsetions up to #25 will be used in the game. and if you make one the name doesnt matter. with all this work ahead of me i guesse i shoudl probly get started! good luck to all of you and your projects! soon to come below are some links to my old projects 1-3



-Neo
 

DM Cross

You want to see a magic trick?
Staff member
Ever think of doing something different?

And for the love of God, do NOT USE THE DAMN MUSIC! IT'S TOO DAMN BIG!
 

Sargon

New Member
So your music makes your map?

If so (as you have been implying), your map=your music.

However, if I don't like you music, your music=crap.

Therefore, your map=crap.

Either that or I'd turn the music off. Either way, I wouldn't be listening to it.
 

w/e

Boaroceraptorasaurus-Rex
not always.
it sure made my new starship troopers map a bit more humerous with the song "trigger happy"
lol
 
M

maerlyn

Guest
Yeah, music is great. Especially in Defend the Lich King. It's that crappy music.
 

DM Cross

You want to see a magic trick?
Staff member
MasterOfABCs said:
sargon! yay!!! some one finlay understands. music is everything.
You apparently missed the point. Or at least, I think his point was WAAY different.

You're depending too much on music, and guess what? Music is just too damn big, at least CD type music. Getting a short clip of some MUSIC, not a SONG with words, but MUSIC and repeating it would work. (The reason I say no words is because repeating the same words for 30+ minutes will drive anyone insane)

Music really isn't that big a deal. I don't even have my music up for WC. I listen to my media player instead. You think your music kicks butt, huh?

I don't care. I like MY music. Therefore, I listen to MY music.

It's not worth the huge size increase, but if you won't listen to REASON, then I just won't try to enlighten you, then.

Oh well for you, kid :)

Last I have to say about the topic.
 

Sud

"[If life=Dota] I'd have quit long ago" -- Acehart
Make sure to make your music ambient sounds and in the sound portion of the game so Alexander can't turn it down and it blocks out his music!
 
kewl. lookin foreward to the new heros....and plz take out the huge music file and replace it w/ somethin else...(dl the Windows Media Encoder 9 to help reduce the size)...wait..does WE even take wma?...well if it does then use that...saves about .5-2megs but if not then just use another, smaller song...
 
General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • Ghan Ghan:
    Chat should show on the sidebar when not logged in now.
  • Ghan Ghan:
    (You'll still need to log in to post messages)
  • Ghan Ghan:
    Test!
  • tom_mai78101 tom_mai78101:
    I must be in a test server.
  • tom_mai78101 tom_mai78101:
    Nice, Twitter tweets embedding now works
  • Wizard Wizard:
    Yup.
  • Ghan Ghan:
    Excellent.
  • Ghan Ghan:
    @tom_mai78101 Hello there.
  • Ghan Ghan:
    Tagging works in the chat too.
  • tom_mai78101 tom_mai78101:
    @Ghan Missed it.
  • Wizard Wizard:
    Still fixing things here and there. Added widgets to the portal, will make it match the ones here on the forum index tomorrow.
  • Ghan Ghan:
    The venerable World Editor Tutorials site has been converted to HTTPS at last.
  • jonas jonas:
    cool
  • jonas jonas:
    and I can even edit my messages, nice
  • seph ir oth seph ir oth:
    GENERAL CHIT CHAT, YOU ARE A BOLD ONE
  • Ghan Ghan:
    Hello there
  • The Helper The Helper:
    this new chatbox is great and the forum software update is great too
    +1
  • The Helper The Helper:
    upgrade has fixed forum registration spam problem
  • tom_mai78101 tom_mai78101:
    Something tells me we might be able to customize the chatbox a bit, considering that there's a gap under every message.
  • Wizard Wizard:
    Going to deploy a fix soon, just had to take some time for myself this weekend.
  • Varine Varine:
    Unbelievable. Time for yourself? How dare you!
  • Wizard Wizard:
    xD
  • tom_mai78101 tom_mai78101:
    Hm, it is now harder to type anything on an Android phone. Pressing Backspace or Enter keys will dismiss the Android keyboard for some reasons.

    Members online

    No members online now.

    Affiliates

    Hive Workshop
    Top