Post An Introduction/Pictures

Ouch bro. My cousin is going through something similar (but it's cause of anxiety) so I have some idea of how much that sucks. And yeah, he uses weed to help as well.
 
Haha, yup. It's saving my ass right now. :p

One last picture for now, of me and my huskey Lola "Lion King-ing", because my mom saw one of her friends "Post a shitty lion kinging picture" on Facebook and she wanted to up it. :D
Ciiiiiiiiircleeee of lifeeeeeeee!
417673_380745468606600_100000134518400_1662615_1902636154_n.jpg
 
Nice landscape. I would like to live in such a region.

It's a nice zone, weather wise. But recreational wise, theres not much within a 1 hour range of the valley. Drive like 1 1/2 hours in any direction, and you're at the beach, snow, Disneyland, or tons of other stuff though. :)
I just tend to do a lot of hiking and traveling close by, because I'm a hippy and enjoy hiking and nature, and my mom is a photographer so we also go and scout out potential locations for shoots in the future.

Kernville, CA is like 45 minutes away, and its a super cool little rafting town on the river up in the canyon. That place is an awesome town to go to for the day and walk around.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kernville,_California

Over that hill is 9999999 cars and buildings. lol.

Haha, nah! Thats south, in LA! North, other than like San Jose and Sacramento, it's mostly hills and dead grass! haha :D
Bakersfield itself is actually pretty looking, besides the East Side. You don't play around over there. :p

We're in a valley, completely surrounded by mountains. On a really clear day, you can walk outside and see mountains on all sides of the valley. It's cool. :)

Bakersfield,_California-DowntownBakersfield.jpg
 
"The Escape"

Planning.
426559_397986450215835_100000134518400_1714006_866156357_n.jpg


Go go go!
431094_397987850215695_100000134518400_1714030_1846119889_n.jpg


Awww fuck! Definite lack of trajectory.
417220_397987916882355_100000134518400_1714032_1253318162_n.jpg



Ahhh shit...
419298_397988006882346_100000134518400_1714033_440651181_n.jpg


Retreeeeeet!
425858_397988063549007_100000134518400_1714035_910362407_n.jpg


Awww yeee!
427504_397987793549034_100000134518400_1714028_1803776230_n.jpg


Yay for random trips to the middle of nowhere in the name of photography! :D
432202_397985100215970_100000134518400_1713992_2075381598_n.jpg


Photobombbbb! Like a bawsss
431520_397986190215861_100000134518400_1714002_1728434975_n.jpg
 
Haha, gotta love that photobomb.
 
Found an awesome boxcar of dead rabbit bones like 20 miles in the middle of nowhere yesterday! Wooo adventure!
Also, have you ever tried to open a boxcar? They're fairly complicated. You have to spin the hatch-like wheel a ton, and then pry it open with those bar things. It's all high-tech like! Lol :D

425952_403035093044304_100000134518400_1729393_1257277131_n.jpg


429607_403036219710858_100000134518400_1729399_1645457489_n.jpg


426808_403036333044180_100000134518400_1729400_1268575498_n.jpg


427376_403036156377531_100000134518400_1729398_424067428_n.jpg


64758_403035699710910_100000134518400_1729396_1920567959_n.jpg

Pretty sweet find if you ask me. I wonder how much one of those bad boys costs, I can think of some pretty awesome batcave ideas. Hmm...
 
For all you know, there is some underground lair there, :O

I was half expecting to find some booby trapped meth lab or something. I was quite scared to open it, she was the one that had the idea. Not even gonna lie here. Lol
There was nothing but 3 small-ish boxes of white powdery stuff, one all busted open, like 6 long boards, 2 chairs, and like 6 rabbit carcases/bones. And lets not forget the long sliding thing, that was fun. I think the rabbits just partied a bit too hard. :D
 
Good shirt! ;)

Damn right! I get so many awesome reactions from it, it's so worth it. It's even better when you're blazedddd in stores. It's either "Thats an awesome shirt!" from kids/teens/cool adults, or you get really intense "Fuck you" looks from people. Win :D

I hope you measure in fahrenheit. xD

Yeah, fahrenheit. 71F is cold here too, it gets like 110F+ in the peak of summer. BLAH :(

But alas, more awesome pictures! We went to the Sequoias today for something to do out of the house. Yeee
This picture. So much win!
540224_438988172782329_100000134518400_1835899_1070460827_n.jpg


This picture is also quite win! :D
558608_438990552782091_100000134518400_1835910_1218312683_n.jpg


My mom and I in front of the sign.
306548_438989739448839_100000134518400_1835905_1538432850_n.jpg


Goallll!
306548_438989736115506_100000134518400_1835904_1981172551_n.jpg


My cow friend :]
306548_438989749448838_100000134518400_1835907_1831512823_n.jpg

I suppose thats enough photo whoring until my next adventure. :D
 
Awwwghhhh! That is not barly enough information!!
I HAVE to know his address, have you seen the city? It's huge, when you're looking for a single human!
 
General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • Ghan Ghan:
    Hopefully this won't cause problems.
  • Ghan Ghan:
    Hmm
  • Ghan Ghan:
    I have converted the Headline News forum to an Article type forum. It will now show the top 20 threads with more detail of each thread.
  • Ghan Ghan:
    See how we like that.
  • The Helper The Helper:
    I do not see a way to go past the 1st page of posts on the forum though
  • The Helper The Helper:
    It is OK though for the main page to open up on the forum in the view it was before. As long as the portal has its own URL so it can be viewed that way I do want to try it as a regular forum view for a while
  • Ghan Ghan:
    Yeah I'm not sure what the deal is with the pagination.
  • Ghan Ghan:
    It SHOULD be there so I think it might just be an artifact of having an older style.
  • Ghan Ghan:
    I switched it to a "Standard" article forum. This will show the thread list like normal, but the threads themselves will have the first post set up above the rest of the "comments"
  • The Helper The Helper:
    I don't really get that article forum but I think it is because I have never really seen it used on a multi post thread
  • Ghan Ghan:
    RpNation makes more use of it right now as an example: https://www.rpnation.com/news/
  • The Helper The Helper:
  • The Helper The Helper:
    What do you think Tom?
  • tom_mai78101 tom_mai78101:
    I will have to get used to this.
  • tom_mai78101 tom_mai78101:
    The latest news feed looks good
  • The Helper The Helper:
    I would like to see it again like Ghan had it the first time with pagination though - without the pagination that view will not work but with pagination it just might...
  • The Helper The Helper:
    This drink recipe I have had more than a few times back in the day! Mind Eraser https://www.thehelper.net/threads/cocktail-mind-eraser.194720/
  • The Helper The Helper:
    Happy Thursday!
  • Ghan Ghan:
    I'm not so sure, there's still a lot of Thursday left for it to become unhappy.
    +3
  • The Helper The Helper:
    still a few hours
  • The Helper The Helper:
    Its Friday!!!!
    +1
  • Ghan Ghan:
    Thursday 7/10 would Thursday again
    +3
  • The Helper The Helper:
    New forum coming soon going to be for my friend Saylor who is blind and he is doing motivational speaking and has an internet radio show and podcast. I am going to put a forum to promote him and other inspirational speaker stuff going to have some good stuff in it.

      The Helper Discord

      Members online

      No members online now.

      Affiliates

      Hive Workshop NUON Dome World Editor Tutorials

      Network Sponsors

      Apex Steel Pipe - Buys and sells Steel Pipe.
      Top