Spam bots drowning clans on battlenet - your thoughts?

S

Shush

Guest
Yeah, I've personally experienced this - I'm in clan Mota and I go alot to play in clan TDA channels when i can't inhouse, and half of the time nes's bots are there spamming "NON STOP SPAM, CANT BEAT THIS SHIT NOOBS" or something like that.
It's very annoying, and nes has spammed clan Mota channel too, along with clans DCE, TDA1, TDA2. TDA3, GG, GGL and more popular clan channels in all realms.
 

BrokenX

New Member
For my clan I am my own spam bot, I paste everything myself lol, recruit all members myself, and I personally think its better because I get to see there stats not just telling them to go to a site, that is so much work, people don't wanna do that, they just wanna join, so after somebody whisperes me, I just interview them, and go from there :).





BrokenX
 

cyph0rg

New Member
I have quit WC3 almost a year ago, I owned approximately 10 dota bots that were hosting approximately five-thousand games per week. [each].

I do not really sympathize with Clan TDA nor do I approve Clan NeS's behavior.
All I can say is that my channels were attacked by spammers too, and for christ sake, if Clan TDA can't resolve this issue, they are retards and do not deserve their name, their bots or the players playing on their bots.

Signing off,
cyph0rg.
 
General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • Ghan Ghan:
    I really do not want to move to California otherwise I might consider it.
  • The Helper The Helper:
    yeah California is not anywhere you really want to live
  • The Helper The Helper:
    That is why I did not take the job Blizzard offered me back in the day, there is no way I could have moved my family there on what they were offering, not even close and that was like 20 years ago
  • The Helper The Helper:
    yeah they wanted me on the tech support team when they did not get me they got one of the next MVPs in Dinobot
  • The Helper The Helper:
    Dinobot was one of the youngest of the MVPs tkron probably could have worked for Blizzard but he had a good job in Chicago doing business programming already
  • The Helper The Helper:
    Dinobot probably still works for Blizzard would love to reconnect with that guy
  • The Helper The Helper:
    I wonder what ever happened to Wargasm?
  • The Helper The Helper:
    This new version of Xenforo really is awesome
  • Ghan Ghan:
    Wargasm is still around. He works for the domain registrar where thehelper.net is kept.
  • Varine Varine:
    Is sqrage still around?
  • The Helper The Helper:
    I have not seen him on lately the forum says he was last on 2 years ago
  • The Helper The Helper:
    How are you doing Varine have not seen you around in a minute
  • thewrongvine thewrongvine:
    lol I live in CA
  • thewrongvine thewrongvine:
    I've got some friends in animation department who have been applying for Blizzard, doing interviews and such. They said the workplace seems nice, though now it'd be all remote work I suppose
  • The Helper The Helper:
    good for them I live close to Austin and am trying to get my kids interested in getting into Games but not having much luck. I would never let them move to Cali.
  • The Helper The Helper:
    unless it was huge money
  • The Helper The Helper:
    and even then with the taxes I really could never let them move there
  • thewrongvine thewrongvine:
    Haha fair enough, I have no interest in CA at all as a living place either. Really only here just for the work in LA, but hopefully once I get settled enough in my work, I can move out
  • Ghan Ghan:

    Members online

    No members online now.

    Affiliates

    Hive Workshop
    Top