the competition of all jokes

Status
Not open for further replies.
Ur mama's so fat, that when she enters a museum, tourists say: This hot-air ballon is actually an antique?
 
Ur mama's so fat that when she stood in front of the sun all said: Hey, the time of the next eclipse is not yet!!!
Ur mama's so thin and tall that when she stands up still kids think that "it's a modern column!!!"
Your mama's so stupid that when you say: I'm hungry, she says: what for???
Your mama's so stupid that wearing a hat she messes up the whole house yelling: Where the hell did I put that hat...
 
ur mothers soo fat she cant fit in her own toielet
ur mother is so fat she will squash u with her stomach



:D muhahahaha! :D
 
hmmm....


Ur mama's so fat that when she is on a safari, the poachers catch her for her precious...meat???
Ur mama's so stupid that she meets the Mayor at evening, and says "Good morning, ma'am"
 
For one thing, why is everyone making fat jokes on moms. Try something else, okay?


for another thing, try this polite joke here:

I met someone's mom on the way home. She bumped into me on the way, and it hurt my stomach very much. I said "Can you say "bmkfermutt"?" Since she doesn't know what is the word, she said "sorry?". And I said to her "Thanks for the apology."

Get it? :D
 
tom_mai78101 said:
For one thing, why is everyone making fat jokes on moms. Try something else, okay?


for another thing, try this polite joke here:

I met someone's mom on the way home. She bumped into me on the way, and it hurt my stomach very much. I said "Can you say "bmkfermutt"?" Since she doesn't know what is the word, she said "sorry?". And I said to her "Thanks for the apology."

Get it? :D
Not good, really.You are messing the whole thread with this.This thread is who will make the best mama joke.Lol
 
which is true but i think there is still no winner yet... :banghead:
btw ur mama is so fat that when u turns around it is her birthday
 
nigerianrulz said:
btw ur mama is so fat that when u turns around it is her birthday
Sweet.

Ur mama's so fat that if she would put in another pound, 15 richter earthquacke would shock the world...
 
lao
how about..
ur mama is so stupid i said holloween is coming and she went outside to look for it
 
nigerianrulz said:
ur mama is so stupid i said holloween is coming and she went outside to look for it
good, +rep.

Ur mama's so fat that when a Sumo fighter sees her and says to his coach: Wtf, why did you bring me here? this one is the winner for sure!!!
 
NiKaNoRoU_GR said:
Ur mama's so fat that when a Sumo fighter sees her and says to his coach: Wtf, why did you bring me here? this one is the winner for sure!!!
haha wonder how big is that
((((((-.-))))))
 
Yes.If she would be fried, she would feed a whole country of Africa for years and years (oh thank you big fried huge god mother lol)
 
eating fats yuk!!!! :(
btw she took over jesus job hahahahaha now they call jesus in africa
small cheap skinny god worker
 
Not a chance.I wouldn't prefer hearing jokes about god......

But your mama's so fat she has bought 10 fridges full of food for lunch and still buying...
 
ur mama is so fat she got baptised by sea world
does ur class teacher supports ur mama jokes? ours do:)
 
nigerianrulz said:
ur mama is so fat she got baptised by sea world
Really? and by whom? Poseidon???
nigerianrulz said:
does ur class teacher supports ur mama jokes? ours do:)
no :( but he is so fat that he sits on the chair and it breaks (bought 154 chairs just for him XD)
 
hey our english teacher is so fat that she cant even move WTF (juz made it up)
she is huge at least twice the size of me
 
Status
Not open for further replies.
General chit-chat
Help Users
  • No one is chatting at the moment.

      The Helper Discord

      Members online

      No members online now.

      Affiliates

      Hive Workshop NUON Dome World Editor Tutorials

      Network Sponsors

      Apex Steel Pipe - Buys and sells Steel Pipe.
      Top