Ambivalent Existence

Discussion in 'The Writer's Corner' started by Syndrome, Nov 27, 2007.

  1. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    Updated - Chapter 8 up and running.
    So sleepy.
    Someone save meh.
    T____T.
     
  2. thewrongvine

    thewrongvine The Evolved Panda Commandant Staff Member

    Ratings:
    +505 / 1 / -0
    finally! i cant read right now (hw) but i will when i finish.

    Also, I wake up 6:15 everyday too! thats my normal school day. lol

    Edit: COOLIO! I HOPE THAT GIRL DIES! lol... ok.. maybe not die but GET BEATEN... :D
     
  3. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    lol what a cruel, cruel world :p
    the way im headed though, she still has time to live. :rolleyes:
     
  4. thewrongvine

    thewrongvine The Evolved Panda Commandant Staff Member

    Ratings:
    +505 / 1 / -0
    lol, if i was Hybrid, i kill her.. no wait.. i torture her.. wait.. NVM! I give her a second chance!!! :)

    talk about tired... i jsut came back from my bball game, lol. \/\/hen is chapter 9 coming out!!!
     
  5. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    my production rate has slowed down a bit, because of this band festival thing and something else...
    im writing a story for this writing contest at my school.
    maybe ill post it up here, im using the same characters with the same names :p

    but, im already 40% done chapter 9...
     
  6. thewrongvine

    thewrongvine The Evolved Panda Commandant Staff Member

    Ratings:
    +505 / 1 / -0
    40% COOOL!

    Im so happy i have no school today!

    as celebration, ima read ur stories all over again... !!!!.... :D :nuts:
     
  7. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    woah...
    lol
    darn, i wish i had no school T______________T
    im about to implode if i don't get more sleep....
    EDIT: Hybrid's picture and Silpheeds picture added...
    EDIT 2: omg! the stupid image thingy just gl1tHch3d up on m3h.
    :banghead:
     
  8. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    right, so i figured out that photobucket hated me because my images were soo large because when i hatched it, it was... like... poster sized... T____T

    so, here's Hybrid...:
    [​IMG]

    then there's a semi-finished Silpheed, i think my drawings are slowly becoming somewhat better :p Silpheed is inspired by Sheena from Tales of Symphonia... thats an awesome game.

    [​IMG]
     
  9. thewrongvine

    thewrongvine The Evolved Panda Commandant Staff Member

    Ratings:
    +505 / 1 / -0
    yeah, they are getting better. *sigh* i wish i could draw anime... or something at least. the only thing i can draw are cartoons and still-lifes.

    how come they have no noses? lol, don't change it, it still looks kewl.

    Silpheed pretty much looked like how I imagined it. I imaged Hybrid to be more of a... gangster-type (not that I label them in any way or anything... maybe i do o_O), but he still has that kind of... face and... body that i imagined it somehow. Who or what is the thing behind him? I'm scared :(.

    WHEN IS NEXT CHAPTER COMING OUT!? AHHHHHHH! WAHHHHH!
     
  10. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    lol, thanks! :D

    im almost done ur picture, i have to hatch it and everything, it looks pretty good too :3

    the next chapter should be up around... another two/three days.
    its getting harder to .... formulate a storyline to the conclusion.
    i already written the ending for arc 1 :p just need to somehow get to it.
     
  11. thewrongvine

    thewrongvine The Evolved Panda Commandant Staff Member

    Ratings:
    +505 / 1 / -0
    cool, can't wait for it.

    When is next chapter (s) coming out?
     
  12. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    Update - Chapter 9 is out!
    4 pages long... woah...
    summary sucks atm, im so sleepy so ill fix it later when i wake up tommorrow.
     
  13. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    Update!: The fictionpress.net version of this story is updated. now its easier to read
     
  14. thewrongvine

    thewrongvine The Evolved Panda Commandant Staff Member

    Ratings:
    +505 / 1 / -0
    YAY! I read it now!
     
  15. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    Well, this is exactly what I've done.
    After finishing Cataclysmic ://: Reapers, which I should update on thehelper.net, I looked through the first few chapters and whacked myself.
    "Wow, I can do far better then that."
    that's what I thought.

    so, im actually working on a story 'plan' which will help me manifest my ideas in a clearer way.

    I'll be rewritting most or all of my chapters after I'm done the plan and finish reading the latest chapter of Ninja Academy II by thewrongvine lol.

    Till then, see ya!
     
  16. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    Diabolic Reconstruction Plan-o'-Doom: COMPLETE!

    All right, I have massed whatever crazed ideas I had and made it into a somewhat near-nonusuable plan but that will suffice.

    The plans all done, along with three reconstructed chapters. My friend handed in his Manga thingy and it looked AWESOME!
    It will take a while for him to get it back, but when it does, Ill scan it too and upload em later.

    I've done some sketches while i worked on t3h pl4n of d34th so ill upload those too.
    [For thewrongvine: Your Aimu sketch is done, I'll just erase and redo one (fatal) anatomy problem and it should be fine. Just give me a day or so.]

    So...
    for now, chapters 1-3 are reconstructed.
    4th one coming up probably by the end of the day.

    as a side note...
    OMG THEY ADDED A THUMBS UP EMOTCON! W00T ! :thup:

    Ill add the story plan as an optional thing maybe...
    I dunno. anyways...
    1-3 Reconstucted chaps up.
    Hybrid's pic up, i only showed the face part because i think that the rest of the body's anatomy is kinda... messed up. Ill fix up another one later.
     
  17. thewrongvine

    thewrongvine The Evolved Panda Commandant Staff Member

    Ratings:
    +505 / 1 / -0
    YAY! Geoff is back! from... whatever place he was before for the past day or so... :thup:

    I commented on fictionpress but I'll say it here, too: Great remodel or something, writing has improved. The story changed a lot, as how Hybrid is now... wierd. But anyways, can't wait for next chapters.

    :thup:

    (BTW, ok, just tell me when it's ready. Take your time, and thanks!)

    :thup:
     
  18. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    lol awesome! thanks! :thup:

    i also reviewed your story too, its getting along just fine. :thup:

    :thup::thup::thup: wow this smiley thing is so... different...

    alright, im working on the 4th chapter, might post it up today, if not, tommorrow

    EDIT:
    hmm as for Hybrid is weird, what do you mean?
     
  19. Syndrome

    Syndrome You can change this now in User CP.

    Ratings:
    +127 / 0 / -0
    --BUMP-
    chapter 4 is up.
    actually... it was up since yesturday, but there was a minor change to it.

    anyways.
    5th chapter coming soon.

    EDIT:

    the weird fictionpress.net thing removed my long line
    i added it.
    that is all lol. :thup:
    man this new smiley is pwnage.
     
  20. thewrongvine

    thewrongvine The Evolved Panda Commandant Staff Member

    Ratings:
    +505 / 1 / -0
    kewl! I review on fictionpress. Can't wait for the next chapter. :thup: :thup: :thup:
     

Share This Page